<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:media="http://search.yahoo.com/mrss/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom" xmlns:georss="http://www.georss.org/georss">
<channel>
<title>სავარაუდო დარიცხვა - ელიტ აუდიტი — აუდიტორული, საბუღალტრო და საგადასახადო მომსახურება თბილისში | Eaudit.ge</title>
<link>https://eaudit.ge/</link>
<language>ge</language><item>
<title>რას ნიშნავს სავარაუდო დარიცხვა?</title>
<link>https://eaudit.ge/118-ras-nishnavs-savaraudo-daritskhva.html</link>
<pdalink>https://eaudit.ge/118-ras-nishnavs-savaraudo-daritskhva.html</pdalink>
<guid>118</guid>
<pubDate>Tue, 11 Jul 2023 19:30:59 +0400</pubDate>
<category>native-yes</category>

<content:encoded><![CDATA[<p><span style="font-size:13.6px;"> სავარაუდო დარიცხვა გულისხმობს საგადასახადო ორგანოს მიერ კონკრეტული საგადასახადო პერიოდისათვის გადასახადის აღრიცხვასა და ასახვას გადასახადის გადამხდელის პირადი აღრიცხვის ძირითად ბარათზე, შემოსავლების სამსახურის გადასახადების ადმინისტრირების საინფორმაციო სისტემის ბაზაში არსებული ინფორმაციის საფუძველზე.</span></p> <p class="ea-consult"><strong>გჭირდებათ საგადასახადო, საბუღალტრო ან იურიდიული კონსულტაცია?</strong> 👉 <a href="#sellUsModal09" data-bs-toggle="modal" data-bs-target="#sellUsModal09" style="color:#E20935;text-decoration:underline;font-weight:600">კონსულტაციის მოთხოვნა</a> — დაგვიტოვეთ ნომერი და დაგიკავშირდებით.</p>]]></content:encoded>
</item><item>
<title>რა არის სავარაუდო დარიცხვის მიზანი?</title>
<link>https://eaudit.ge/117-ra-aris-savaraudo-daritskhvis-mizani.html</link>
<pdalink>https://eaudit.ge/117-ra-aris-savaraudo-daritskhvis-mizani.html</pdalink>
<guid>117</guid>
<pubDate>Tue, 11 Jul 2023 19:30:17 +0400</pubDate>
<category>native-yes</category>

<content:encoded><![CDATA[<p><span style="font-size:13.6px;"> სავარაუდო დარიცხვის განხორციელების ძირითადი მიზანია დეკლარირების კულტურის ამაღლება და დროული დეკლარირების ხელშეწყობა.</span></p> <p class="ea-consult"><strong>გჭირდებათ საგადასახადო, საბუღალტრო ან იურიდიული კონსულტაცია?</strong> 👉 <a href="#sellUsModal09" data-bs-toggle="modal" data-bs-target="#sellUsModal09" style="color:#E20935;text-decoration:underline;font-weight:600">კონსულტაციის მოთხოვნა</a> — დაგვიტოვეთ ნომერი და დაგიკავშირდებით.</p>]]></content:encoded>
</item><item>
<title>რა შემთხვევაში შეიძლება განხორციელდეს სავარაუდო დარიცხვა?</title>
<link>https://eaudit.ge/116-ra-shemtkhvevashi-sheidzleba-gankhortsieldes-savaraudo-daritskhva.html</link>
<pdalink>https://eaudit.ge/116-ra-shemtkhvevashi-sheidzleba-gankhortsieldes-savaraudo-daritskhva.html</pdalink>
<guid>116</guid>
<pubDate>Tue, 11 Jul 2023 19:29:41 +0400</pubDate>
<category>native-yes</category>

<content:encoded><![CDATA[<p><span style="font-size:13.6px;"> სავარაუდო დარიცხვა შესაძლოა განხორციელდეს როდესაც გადასახადის გადამხდელმა საქართველოს საგადასახადო კოდექსით დადგენილ ვადაში არ შეასრულა საგადასახადო დეკლარაციის/გაანგარიშების წარდგენის ვალდებულება.</span></p> <p class="ea-consult"><strong>გჭირდებათ საგადასახადო, საბუღალტრო ან იურიდიული კონსულტაცია?</strong> 👉 <a href="#sellUsModal09" data-bs-toggle="modal" data-bs-target="#sellUsModal09" style="color:#E20935;text-decoration:underline;font-weight:600">კონსულტაციის მოთხოვნა</a> — დაგვიტოვეთ ნომერი და დაგიკავშირდებით.</p>]]></content:encoded>
</item><item>
<title>როდის ხორციელდება სავარაუდო დარიცხვა?</title>
<link>https://eaudit.ge/115-rodis-khortsieldeba-savaraudo-daritskhva.html</link>
<pdalink>https://eaudit.ge/115-rodis-khortsieldeba-savaraudo-daritskhva.html</pdalink>
<guid>115</guid>
<pubDate>Tue, 11 Jul 2023 19:29:06 +0400</pubDate>
<category>native-yes</category>

<content:encoded><![CDATA[<p><span style="font-size:13.6px;"> სავარაუდო დარიცხვა ხორციელდება შესაბამისი დეკლარაციის წარდგენისთვის საქართველოს საგადასახადო კოდექსით დადგენილი სავადო თარიღის შემდეგ.</span></p> <p class="ea-consult"><strong>გჭირდებათ საგადასახადო, საბუღალტრო ან იურიდიული კონსულტაცია?</strong> 👉 <a href="#sellUsModal09" data-bs-toggle="modal" data-bs-target="#sellUsModal09" style="color:#E20935;text-decoration:underline;font-weight:600">კონსულტაციის მოთხოვნა</a> — დაგვიტოვეთ ნომერი და დაგიკავშირდებით.</p>]]></content:encoded>
</item><item>
<title>რა შემთხვევაში უქმდება სავარაუდო დარიცხვა?</title>
<link>https://eaudit.ge/114-ra-shemtkhvevashi-ukmdeba-savaraudo-daritskhva.html</link>
<pdalink>https://eaudit.ge/114-ra-shemtkhvevashi-ukmdeba-savaraudo-daritskhva.html</pdalink>
<guid>114</guid>
<pubDate>Tue, 11 Jul 2023 19:28:34 +0400</pubDate>
<category>native-yes</category>

<content:encoded><![CDATA[<p><span style="font-size:13.6px;">სავარაუდო დარიცხვა უქმდება შესწორებითი დარიცხვით, რაც გულისხმობს:</span></p><p><span style="font-size:13.6px;">ა) სავარაუდო დარიცხვის გაუქმებას გადასახადის გადამხდელის მიერ წარდგენილი დეკლარაციის/გაანგარიშების საფუძველზე;</span></p><p><span style="font-size:13.6px;">ბ) სავარაუდო დარიცხვის გაუქმებას საგადასახადო შემოწმების შედეგების</span></p><p><span style="font-size:13.6px;">შესაბამისად მიღებული საგადასახადო ორგანოს გადაწყვეტილების საფუძველზე.</span></p> <p class="ea-consult"><strong>გჭირდებათ საგადასახადო, საბუღალტრო ან იურიდიული კონსულტაცია?</strong> 👉 <a href="#sellUsModal09" data-bs-toggle="modal" data-bs-target="#sellUsModal09" style="color:#E20935;text-decoration:underline;font-weight:600">კონსულტაციის მოთხოვნა</a> — დაგვიტოვეთ ნომერი და დაგიკავშირდებით.</p>]]></content:encoded>
</item><item>
<title>რა სანქციები გამოიყენება იმ შემთხვევისთვის, როდესაც შესწორებითი დარიცხვის განხორციელების საფუძველია გადასახადის გადამხდელის მიერ შემოსავლების სამსახურისთვის დეკლარაციის წარდგენა?</title>
<link>https://eaudit.ge/113-ra-sanktsiebi-gamoiqeneba-im-shemtkhvevistvis-rodesats.html</link>
<pdalink>https://eaudit.ge/113-ra-sanktsiebi-gamoiqeneba-im-shemtkhvevistvis-rodesats.html</pdalink>
<guid>113</guid>
<pubDate>Tue, 11 Jul 2023 19:27:56 +0400</pubDate>
<category>native-yes</category>

<content:encoded><![CDATA[<p><span style="font-size:13.6px;"> თუ შესწორებითი დარიცხვა განხორციელდა გადასახადის გადამხდელის მიერ წარდგენილი დეკლარაციის საფუძველზე, პასუხისმგებლობის/სანქციის ზომა განისაზღვრება მის მიერ შემოსავლების სამსახურისათვის წარდგენილი მონაცემების მიხედვით სსკ-ის 274-ე მუხლის (საგადასახადო დეკლარაციის/გაანგარიშების წარდგენის ვადის დარღვევა) შესაბამისად. </span></p><p><span style="font-size:13.6px;"> თუ შესწორებითი დარიცხვის საფუძველია საგადასახადო შემოწმების შედეგებზე საგადასახადო ორგანოს მიერ მიღებული გადაწყვეტილება: ა) შემოწმებით დარიცხული თანხის იმ ნაწილზე, რომელიც არ აღემატება სავარაუდო დარიცხვის ოდენობას, პასუხისმგებლობა განისაზღვრება საქართველოს საგადასახადო კოდექსის 274-ე მუხლით (დეკლარაციის დაგვიანებით წარდგენა), ხოლო ბ) შემოწმებით დარიცხული თანხის იმ ნაწილზე, რომელიც აღემატება სავარაუდო დარიცხვის ოდენობას, პასუხისმგებლობა განისაზღვრება საქართველოს საგადასახადო კოდექსის 275-ე მუხლით ( გადასახადის თანხის შემცირება).</span></p><p><span style="font-size:13.6px;"> </span></p> <p class="ea-consult"><strong>გჭირდებათ საგადასახადო, საბუღალტრო ან იურიდიული კონსულტაცია?</strong> 👉 <a href="#sellUsModal09" data-bs-toggle="modal" data-bs-target="#sellUsModal09" style="color:#E20935;text-decoration:underline;font-weight:600">კონსულტაციის მოთხოვნა</a> — დაგვიტოვეთ ნომერი და დაგიკავშირდებით.</p>]]></content:encoded>
</item><item>
<title>რა არის სავარაუდო დარიცხვის სამართლებრივი საფუძველი?</title>
<link>https://eaudit.ge/112-ra-aris-savaraudo-daritskhvis-samartlebrivi-sapudzveli.html</link>
<pdalink>https://eaudit.ge/112-ra-aris-savaraudo-daritskhvis-samartlebrivi-sapudzveli.html</pdalink>
<guid>112</guid>
<pubDate>Tue, 11 Jul 2023 19:27:09 +0400</pubDate>
<category>native-yes</category>

<content:encoded><![CDATA[<p><span style="font-size:13.6px;">სავარაუდო დარიცხვის სამართლებრივი საფუძვლებია:</span></p><p><span style="font-size:13.6px;">1. საქართველოს საგადასახადო კოდექსის 661 მუხლი (სავარაუდო დარიცხვა);</span></p><p><span style="font-size:13.6px;">2. საქართველოს საგადასახადო კოდექსის 67-ე მუხლის (საგადასახადო დეკლარაცია) მე-4 ნაწილი;</span></p><p><span style="font-size:13.6px;">3.საქართველოს ფინანსთა მინისტრის 2010 წლის 31 დეკემბრის N 996 „გადასახადების ადმინისტრირების შესახებ“ ბრძანების 221 მუხლი (სავარაუდო დარიცხვა);</span></p><p><span style="font-size:13.6px;">4.საქართველოს ფინანსთა მინისტრის 2010 წლის 31 დეკემბრის N996 „გადასახადების ადმინისტრირების შესახებ“ ბრძანების 37-ე მუხლის მე-2 ნაწილი (გადახდის წყაროსთან დაკავებული გადასახადის დეკლარაცია), მე-40 მუხლის მე-3 ნაწილი (მოგების გადასახადის ყოველთვიური დეკლარაცია) და 74-ე მუხლის (დღგ-ის დეკლარაცია) მე-2 ნაწილი.</span></p> <p class="ea-consult"><strong>გჭირდებათ საგადასახადო, საბუღალტრო ან იურიდიული კონსულტაცია?</strong> 👉 <a href="#sellUsModal09" data-bs-toggle="modal" data-bs-target="#sellUsModal09" style="color:#E20935;text-decoration:underline;font-weight:600">კონსულტაციის მოთხოვნა</a> — დაგვიტოვეთ ნომერი და დაგიკავშირდებით.</p>]]></content:encoded>
</item></channel></rss>